Blinded by Centuries
Het boeddhistische verhaal Twaalf zussen vormt de basis van dit speculatieve volksverhaal dat ons bestaan op aarde onder de loep neemt en een generatie toont die stuurloos ronddobbert tussen mythische en aardse werelden. Parinda Mai onderzoekt de gevolgen van globalisering, technologische vooruitgang en de rol van de mens in een eindeloze cyclus van uitbuiting en verwoesting. Blinded by Centuries registreert de verwarrende tijd waarin we leven, culminerend in een versmelting van beeld en geluid.