Geef de controle uit handen en blijf tot het einde in het ongewisse – de Surprise Film blijft onbekend tot de openingstitels beginnen. Traditiegetrouw raden jij en je medebezoekers welke film de Surprise Film wordt, en we maken het je iets makkelijker door je in de aanloop naar het festival op deze pagina een hint te geven. Extra speciaal dit jaar: de Surprise Film is gekoppeld aan een Big Talk, die vanaf zaterdag 5 februari online te zien is. Duik dus zonder verwachtingen in het duister en kijk of je het al die tijd bij het rechte eind had.