Na een wild seksfeestje in het appartement dat hij verhuurt op AirBnB, ontvangt Budi een telefoontje van zijn broer in Indonesië: hun vader is opgenomen in het ziekenhuis. In een emotioneel telefoongesprek proberen vader en zoon de afstand te overbruggen. Ondertussen ruimt Budi de flat op. Over een kwartier staan de nieuwe huurders op de stoep.