After a wild sex party in the apartment he rents out on Airbnb, Budi gets a call from his brother in Indonesia that their father is in hospital. Father and son try to bridge the distance during an emotional phone call. In the meantime, Budi cleans up the flat. The next renters are due in 15 minutes.