In een nachtclub die doet denken aan een fotoroman uit de jaren tachtig zingt een band verzoekjes. Hun teksten spelen met popclichés over echte liefde en het leven. Tot een ontevreden klant het allemaal niet meer pikt en de universele waarheid onthult.