Aanvankelijk is Zohra gelukkig in haar huwelijk met Omar, maar zijn jaloerse trekjes nemen steeds kwalijker vormen aan. Wanneer hij haar begint te slaan en onmiddellijk grote spijt betuigt, wil Zohra hem graag vergeven, zoals talloze mishandelde vrouwen geneigd zijn te doen. Pas als hij het echt te bont maakt, dringt tot Zohra door dat ze zich van hem los moet maken. Maar dan zit ze al in de val: ze hebben samen een dochtertje, dat dol is op haar vader.