El rodeo
De bewoners van een eilandje in het oosten van Cuba komen samen om verhalen te vertellen die hen getekend hebben. Hun herinneringen en angsten zweven rond als geesten, en bevrijding lijkt op handen. Aangrijpende kijk op de behoefte om het verleden te boven te komen om met het heden om te kunnen gaan.