De ontsnapte papegaaien van het lokale Chinese restaurant vormen de aanleiding voor een enerverende dag én nacht in het leven van Kevin en Jason, twee jongens die beiden hun adolescentie proberen te trotseren. Eigenzinnige animatie die een bijzondere balans vindt tussen gevoel en humor.