Achter de retropopkleuren en videogamegeluidseffecten ontrafelen Wong Pings geanimeerde fabels de sociale structuur van Hongkong en de beangstigende problemen van een samenleving die langzaam afglijdt naar consumentisme en een politiestaat. De film werd voltooid voor de prodemocratische protesten van 2019. De duistere wendingen in de levens van een ex-activistische vegetarische koe en een driekoppig konijn geven een mogelijke verklaring van de uit de hand gelopen spanningen.