Een warme zomerdag in een Portugees dorp eindigt voor Ruby in een afscheidsfeestje van haar beste vriendin, die terugkeert naar Engeland – het einde van de zomer, het einde van hun jeugd. Ruby is als een ruwe diamant, vol energie, weerspiegeld in de prettig losse sfeer van de film en de muziek van Sonic Youth.