Further Radical
In A Radical Film experimenteerde Canapa met dunne plakjes zwarte rammenas op onbelichte film, een verwijzing naar de wortels van film. Further Radical is een op de optische printer maximaal doorontwikkelde versie van ditzelfde materiaal. Een effectieve explosie van licht dat dwars door duistere fotochemische emulsie heen gaat.