Hänsel zette haar eerste stappen als regisseur met een film over een koorddanseres. Een zwijgzaam tienermeisje zoekt haar weg door Parijs al balancerend op een touw, een balustrade enzovoort. De renaissancemuziek in haar hoofd geeft haar vleugels, maar een echte vogel brengt haar telkens terug in de werkelijkheid.