Hochman is een wat slungelig figuur. Hij bokst, maar erg goed is hij daar nog niet in. ’s Avonds heeft hij een Tinderdate met een mysterieus meisje. Die lijkt aanvankelijk vrij goed te gaan, maar beiden hebben zo hun eigen intenties. Een komische en verrassend speelse genrefilm.