A Screen Test for an Adaptation of Giselle
Deze experimentele screentest voor een verfilming van het ballet Giselle krijgt de vorm van een ecofeministische thriller. De screentest verweeft digitale beelden, 16mm, VHS-opnamen, animatie en kunstmatige intelligentie – een hybride wereld in de nabije toekomst waarin meerdere werkelijkheden boven komen drijven.