Zonder script zijn zij geheel vrij om te ontdekken hoe ze zich tot elkaar verhouden, wat vooral tot verwarring leidt. Wat en wie is echt? In diverse daartoe gebouwde ruimtes, wordt noest gewerkt aan een mysterieuze kunstfilm – ook op de achtergrond door producenten, crewleden en agents. Het levert erotische, intieme, verstilde en komische scènes op. Maar het ogenschijnlijke gebrek aan visie, grensoverschrijdend gedrag en onderlinge fricties maken deze repetities steeds lastiger. Of was dat juist de bedoeling?