Piramide erosionada
Het Mexicaanse Colectivo Los Ingrávidos wil met zijn films vastgeroeste kijkpatronen uit de dominante film- en televisiecultuur doorbreken. Piramide erosionada is inderdaad iets heel anders: een woeste single frame en freejazz filmervaring, volledig losgezongen van de traditionele lineaire verhaallijnen van de cinema. De poëtische synopsis: ‘De piramide was ooit een berg.’