Laat beelden en geluiden zoals die van Dziga Vertov en Terry Gilliam en Walerian Borowczyk elkaar kruisbestuiven, en prachtige AV-bloemen voortbrengen.
Portret van de futuristische schrijver Almada Negreiros. Provocerend, ter verdediging van lust, losbandigheid, het hectische dagelijkse leven.
Sinds de nazi’s in Auschwitz infaam verkondigden dat 'arbeid bevrijdt', heeft werk al zijn positieve waarden en connotaties verloren. Wat nu?