Een plein in het centrum van een Braziliaanse stad vormt het decor voor een reeks scherpe observaties van een van de straatprostituees. Zij begrijpen elkaar, maar verder lijken de levens van deze vrouwen gedoemd om onopgemerkt te verstrijken. Het met koele terughoudendheid gefilmde Crua brengt daar verandering in.