Na al het contact met zijn familie te hebben verbroken, leeft Egor op een afgelegen boerderij waar hij werkt als een dierenarts. Omringd door dieren voelt hij zich beter en veiliger. Mensen houdt hij op afstand, alsof hij het wel wil, maar niet weet hoe hij contact moet maken. Echo’s van zijn getroebleerde verleden en de komst van dierenactivisten beginnen het toevluchtsoord wat hij voor zichzelf heeft gecreëerd aan te tasten.