Ceniza verde
In streken zonlicht schildert de filmmaker het levendige groen rond de berg Colchiqui in het Argentijnse Sierras de Córdoba. Een beladen plek waar de oorspronkelijke bewoners Henia/Kamiare aan de slavernij van de Spaanse overheerser besloten te ontsnappen met een collectieve zelfmoord. Deze geschiedenis klinkt in Ceniza verde door als een geestverschijning.