Versions (2009)
Versions onderzoekt de bijzonderheden van origineel en kopie: beiden hebben een andere status, en de kopie is niet noodzakelijk inferieur aan het origineel. Elke versie van een werk heeft zijn eigen betekenis en vormt een bijdrage aan de cultuur. (LIMA)