Bowl Me Over
Bowl Me Over is een animatie-roadmovie die rechtstreeks op celluloid geschilderd is. In een reis over de snelweg die zich door de onbewoonde wildernis van het Zuidereiland van Nieuw-Zeeland slingert, brengt Mitchell een eerbetoon aan Colin McCahon, Mina Arndt en Rita Angus: lokale kunstenaars die zich lieten inspireren door het landschap. (Circuit)