The I Mine
De eerste vorm van geschiedenis is het verhaal dat je jezelf vertelt. In The I Mine zoeken paleoantropologen naar onze voorouders en mijnwerkers naar diamanten. Tegelijkertijd onthullen dagboekfragmenten van een historicus zijn eigen zoektocht naar de waardevolste diamant: het ‘ik’.