Information Skies
Information Skies speelt zich af in een bos ergens in de nabije toekomst. De film, met een bovenaardse soundscape, vermengt drie genres – live action, anime-achtige animatie en digitale abstractie – om afzonderlijke werelden te creëren, die zowel aanlokkelijk als beangstigend zijn. Het werpt de vraag op in hoeverre onderdompeling in augmented reality, in combinatie met onze hardnekkige emotionele grenzen als mens, het vermogen verandert om te bepalen wat ‘realiteit’ inhoudt.