Há terra!
De camera beweegt over de Braziliaanse sertão als een jager, maar wie of wat is precies de prooi? Geïnspireerd door Oswald de Andrade’s Cannibal Manifesto (1928) is Há terra! een pamflet en filmgedicht over een land met een geschiedenis van culturele assimilatie en verdrijving, waar voor sommige mensen nooit iets verandert.