De lucht is strak blauw, het is augustus. Voel de verstikkende hitte op je huid branden. Dan explodeert het in geschreeuw, eindeloze confetti, een overdaad aan kleur, gezang, slingers met geld; alles om je heen beweegt. Honderden mannen offeren naakte baby’s aan een engelachtige icoon van San Sebastian.