Een boksring wordt het podium voor een abstracte animatie waarin de focus verschuift tussen het gevecht en de stoffelijkheid van het filmmateriaal. Deze mijlpaal in de Japanse animatie verkent de duur van een moment en de extase van strijd en spel.