Inner Man
In een vroege voorloper van haar feministische videowerken over huisinterieurs spot kunstenares Idemitsu Mako met de objectivering van de vrouw door middel van een hilarische omkering van conventies uit de psychedelische kunst: een vrouw in kimono doet een traditionele dans terwijl er een naakte dansende man over haar heen geplaatst is om haar speelse innerlijk bloot te leggen.