Tosse not my soule
De jongste abstracte animatie van Londenaar Sebastian Buerkner onderzoekt de instabiele staat tussen staan en vallen, tussen het echte leven en spirituele opstijging. De film, waarvan de titel ontleend is aan een lied van de 16e-eeuwse componist John Dowland, is een beschouwing over de plek van spirituele transcendentie in het moderne leven.