Experimentele film over ongewenste kinderloosheid in een wereld die gedicteerd wordt door heteroseksuele relaties. Als het op voortplanting aankomt reduceert ons genadeloze lichaam ons tot louter een zekere sekse of bepaald geslacht. De kinderwens blijft niet beperkt tot ons lichaam en de kans op zwangerschap kan samen geschonken, gedeeld en aangegrepen worden.