An Inaccurate Distance
Een poging grip te krijgen op de relatie die vertaler Bertani heeft met de notie afstand. Hij werkte zijn hele leven als boer, begrijpt meer dan honderd talen, maar bezocht nooit één van de landen waarover hij schreef. Hij spreekt over de wereld en de grenzen van kennis, wij zien zijn huis, tot in detail: taal als een portaal naar een andere wereld.