Zero Irony
Structuralistische film die zijn vorm vindt in een reeks poëtische, zich herhalende lussen op een soundtrack van 21e-eeuwse gebedsverzoeken. De petities lossen op ‘in de lucht’ met een blauwe hemel, een plotseling opkomend onweer, de verschijning van een weersatelliet en een optocht van symbolische ‘godheden’. (Gary Hawkins)