Endless, Nameless
Een met de hand ontwikkelde super8-film die is opgenomen in de tuin van het huis van een hooggeplaatste Thaise legerofficier. Opgebouwd rond Monts waarnemingen van en herinneringen aan diverse groepen dienstplichtigen die in de loop van twintig jaar in de tuin hebben gewerkt.