Totems
Adèle betrekt het huis van haar opa om daar orde op zaken te stellen. Ondertussen botviert opa zijn frustraties op de verplegers in een verzorgingstehuis. Totems toont de botte maar bezielde relatie tussen grootvader en kleindochter, en behandelt ook hun gezamenlijke obsessie: de morele misstappen van de Franse staat tijdens de Eerste Wereldoorlog.