‘Het antwoord is Korea!’ Jangs meest hilarische en provocerende ensemblestuk is in wezen een evaluatie van de staat van het land, een sociaal vergezicht dat een scala aan binnenlandse problemen aanroert. Bij een bizar ongeluk rijden vier auto’s ’s nachts een vrouwelijke voetganger aan. De inzittenden van vier auto’s moeten dus hun verhaal doen aan de politie: een stel gangsterachtige deurwaarders met een lijk op de achterbank, een kibbelend arbeidersgezin, een vader met zijn zoon en vier leden van een hulpgroep voor depressieven. Het slachtoffer was de hoofdvragenverzinner van een populaire tv-quiz, een programma dat de hoofdprijs nog nooit uitgekeerd heeft. En ze had een aanwijzing op zak voor het antwoord op de finale vraag. De satire op het materialisme is vlijmscherp en de sterrencast haalt het onderste uit de kan in deze komedie die sterk leunt op de personages.