Het begint met het verhaal van een tante die een offerlam in de kofferbak van haar auto over de Syrisch-Libanese grens smokkelde. Maar de tekst van het script wil maar geen fictie worden. Al Solh reflecteert op haar kunstenaarschap, aanstaand moederschap en feminisme in het licht van de actualiteit van oorlog en geweld in het Midden-Oosten.