It Is a Matter of Learning Hope
We zien een performance waarin de kunstenaar Ileana Faur voortdurend oefent op het leren en voordragen van fragmenten uit utopische theorieën van bijvoorbeeld Constant Nieuwenhuys, Thomas More en Karl Marx. Dit voltrekt zich tegen de achtergrond van een van de vele nooit voltooide architectonische projecten van Nicolae Ceaușescu, ex-dictator van Roemenië.