Iseeyou
Iseeyou gebruikt de slogan van de eerste multi-etnische vakbond in Zuid-Afrika om te kijken naar hoe arbeid wordt uitgebeeld in de openbare ruimte van Johannesburg. In krachtige zwartwitbeelden verkent Gush de gedenktekens van arbeid en arbeiders en legt vast hoe aan beide eer werd bewezen, zowel tijdens als na de apartheid.