Belfast Boys/Ulster Boys
Nauwgezette observatie vanuit klassieke positie bovenuit het raam toont traditionele territoriumafbakening rond Sandy Row in Belfast, waar de stoepranden worden beschilderd in de kleuren van de Britse Union Jack. Let op het verfbakje.