Undertone Overture
Filmstudie gemaakt met de textielverfmethode ‘Tie-dye’, bekend geworden in de late jaren 60. Psychedelische patronen en kleuren mengen zich op de verschillende stoffen om vervolgens te exploderen op het netvlies. Het 16mm-materiaal weet de details van de stoffen goed te vangen.