Let Your Light Shine
‘Eye candy’ als speciale traktatie. Let Your Light Shine is de ultieme Spectrum Short-film, een fotokinetisch stroboscopisch spektakel. Een werk in de traditie van de absolute animatiefilm uit de jaren 30, die een speciaal prisma brilletje vereist voor het beste resultaat.