Bassist Adham aspireert een muzikale carrière en reist naar Cairo voor een auditie. De stad zit vol oude vrienden, zoals Amr die inmiddels een keurig gesetteld leven leidt. Bij anderen lijkt er juist geen tijd verstreken te zijn. Begeleid door frisse bastonen glijdt de dag voorbij.