Lang nadat vrienden en familie zijn weggetrokken uit de inmiddels beruchte buitenwijk van Johannesburg, leeft de Joodse pensionado Aaron Zukerman in zijn alsmaar kleiner en zwarter wordende wereld. Onvoorzien bezoek op vrijdag doorbreekt Aarons routine en zet een voorzichtige assimilatie in gang.