Pyramid Flare
Een piramide is een vreemd bouwwerk: geheimzinnig en groots in ambitie, maar ook inefficiënt en kunstmatig, met die gespiegelde gevel. Pyramid Flare laat zien waar het bij moderne piramides en verticale schermen om gaat. Een verkenning van de mysteries van de cinema: tijd, vorm en structuur.