Dit filmtestament van Eino Ruutsalo bestaat onder meer uit gesneuveld beeldmateriaal uit zijn films en kinetische experimenten, maar ook uit onbelicht materiaal. De fragmenten zijn behandeld door ze op de grond te gooien en eroverheen te lopen. Op de elektronische soundtrack horen we een gezamenlijke ‘stream of consciousness’ van Donner, Kurenniemi en Ruutsalo uit 1967. Zie ook The Jump in dit verzamelprogramma.