Under a Rainbow
‘Ik had geen verdriet over de burgeroorlog omdat ik die niet had meegemaakt. Maar ik deed graag alsof onze ouders in de oorlog waren omgekomen, zodat we net als Remi konden zijn.’ Met VHS-filmfragmenten van kindacteur Remi uit de jaren tachtig, fragmenten van vrouwelijke tv-sterren en archiefbeelden van de Libanese burgeroorlog.