I’ve Heard Stories: Part 1
Deze film verkent manieren om een incident na te vertellen dat ooit plaatsvond in het mythische Carlton Hotel. Tegen het decor van het inmiddels verlaten hotel schetst de maker situaties waarin geruchten over een moorddadig homoseksueel trio worden opgeroepen, geruchten die ooit werden verspreid door de hotelgasten.