Aan de hand van concertbeelden van het improvisatie-ensemble dat hij mede oprichtte in 1974, verweeft Snow op digitale wijze beelden en geluiden van optredens van over de gehele wereld. ‘Ik streefde naar een balans tussen zien en horen, zodat je met aandacht naar de muziek kunt luisteren en tegelijk het visuele verhaal kunt volgen’, schrijft Snow. Alleen in de muziek is niet geknipt, is niets veranderd. Zie ook Single Frame Snow in Signals: Regained.