Rear Window Timelapse
De klassieker van Alfred Hitchcock uit 1954 krijgt een passende epiloog door deze ‘met moderne middelen’ gemaakte reconstructie van het daadwerkelijke uitzicht op de binnenplaats. Een totaalplaatje waar de plot-elementen voor het oprapen liggen. Winnaar van de Golden Nica op het Ars Electronica festival.