Rabbaba Man
Luchtig documentair portret van Mohamed ‘Haraka’, de rabbabaman, die iedereen in zijn wijk Ombadda in Omdurman kent. Met zijn fiets en zijn instrumenten gaat hij zijn wijk rond. Verkoopt zijn rabbaba’s en zingt de traditionele liederen. Een hoeder van zijn cultuur. Geen wonder dat hij zo geliefd is.